35 - Wo 9 nov 23:30 Meer afleveringen 24 min Samenvatting Ajax - FC Utrecht en AZ - PSV 12 mei 2019 19:00 14 min Samenvatting Willem II - PSV 25 apr 2019 22:25 12 min Samenvatting Ajax - Vitesse 23 apr 2019 22:20 16 min Samenvatting PSV - De Graafschap 14 apr 2019 19:00 13 min Samenvatting Feyenoord - Heracles 13 apr 2019 22:40 Samenvatting Ajax - Excelsior Samenvatting AZ - ADO Den Haag Samenvatting SC Heerenveen - Feyenoord 26 aug 2018 19:00 8 min Samenvatting Willem II - Heracles Samenvatting FC Utrecht - VVV Venlo 10 min Samenvatting AZ - Vitesse Samenvatting NAC Breda - Excelsior 25 aug 2018 22:30 Samenvatting Ajax - FC Emmen Samenvatting De Graafschap - FC Groningen Samenvatting PEC Zwolle - PSV 9 min Samenvatting ADO Den Haag - Fortuna Sittard 24 aug 2018 22:25 Samenvatting Emmen - AZ 19 aug 2018 19:00 Samenvatting Heerenveen - Vitesse Samenvatting Feyenoord - Excelsior Samenvatting FC Utrecht - PEC Zwolle Meer fragmenten Laatste afleveringen Samenvattingen wedstrijden Toon meerMeer > 2 min RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles SC Cambuur - Fortuna Sittard FC Volendam - FC Groningen Excelsior - Ajax FC Twente - Feyenoord 3 min AZ - FC Utrecht NEC - Sparta Rotterdam sc Heerenveen - Vitesse RKC Waalwijk - FC Emmen PSV - Go Ahead Eagles Ajax - FC Volendam FC Groningen - SC Cambuur Feyenoord - NEC FC Utrecht - Excelsior Fortuna Sittard - sc Heerenveen Vitesse - FC Twente Go Ahead Eagles - AZ Sparta Rotterdam - RKC Waalwijk FC Emmen - PSV AZ - Fortuna Sittard Voetbalpodcast De NOS-commentatoren nemen de voetbalweek met je door aan de hand van anekdotes, analyse en voetbalnieuws.
Hesgoal FORTUNA SITTARD-Sparta Rotterdam. Waar gratis ?
Voetbal live kijkenJuich voor je favoriete club uit de Eredivisie, kijk de mooiste wedstrijden uit de La Liga, Serie A, Ligue 1, Premier League en Champions League. Of zit je in een oranje shirt voor de buis voor ons Nederlands elftal? Eredivisie-programma Vrijdag 3 februari Fortuna Sittard - Sparta ESPN Zaterdag 4 februari FC Volendam - AZ FC Emmen - Vitesse FC Utrecht - sc Heerenveen Excelsior - RKC Waalwijk Zondag 5 februari SC Cambuur - Ajax Feyenoord - PSV Go Ahead Eagles - N. E.
[[STREAMEN]] Sparta Fortuna kijken live - Libros Bastet
Live Score, Stream and H2H results 2/3/2023. Preview match Fortuna Sittard vs Sparta Rotterdam, team, start time. Tribuna. comNetherlands. Eredivisie20 Matchday, Stadium: Offermans Joosten stadionStatisticsPossessionShots on targetShots off targetFoulsCorner kicksFree kicksOffsidesGame eventsHead - to - HeadLast 20 gamesFortuna Sittard6WinsSparta Rotterdam8WinsNetherlands. Eredivisie. Saturday, 29 October, 2022Netherlands. Saturday, 16 April, 2022Netherlands. Sunday, 12 September, 2021All matchesLatest matches Fortuna SittardNetherlands. Sunday, 29 January, 2023Netherlands. Wednesday, 25 January, 2023Netherlands.
Free Soccer | Gratis Voetbal Kijken!
Sunday, 22 January, 2023Netherlands. Sunday, 15 January, 2023Netherlands. Saturday, 7 January, 2023Latest matches Sparta RotterdamNetherlands. Saturday, 28 January, 2023Netherlands. Tuesday, 24 January, 2023Netherlands. Saturday, 21 January, 2023Netherlands. Saturday, 14 January, 2023KNVB beker. Tuesday, 10 January, 2023Netherlands.
ESPN Nederland - Voor de fans. Altijd en overal.
3 - Zo 22 jan 19:00 48 min Afl. 3 - Za 21 jan 22:30 Afl. 3 - Vr 20 jan 23:15 Afl. 2 - Zo 15 jan 19:00 53 min Afl. 2 - Za 14 jan 22:30 Afl. 1 - Zo 8 jan 19:00 Afl. 1 - Za 7 jan 22:35 26 min Afl. 1 - Vr 6 jan 23:00 Afl. 31 - Zo 13 nov 19:00 47 min Afl. 29 - Za 12 nov 22:30 Afl. 32 - Vr 11 nov 23:20 15 min Afl. 34 - Do 10 nov 23:50 17 min Afl.
C. FC Groningen - FC Twente Vrijdag 10 februari Zaterdag 11 februari N. C. - SC Cambuur PSV - FC Groningen FC Emmen - Fortuna Sittard Zondag 12 februari Sparta - Go Ahead Eagles Heerenveen - Feyenoord Vitesse - FC Utrecht FC Twente - FC Volendam Ajax - RKC Waalwijk Kijk naar live Eredivisie voetbal met ESPN Compleet Bij Ziggo heb je standaard ESPN 1 op kanaal 18 en 421 in je pakket. Met dit kanaal zie je een selectie van wedstrijden en programma's. Wil jij alles van je favoriete club volgen? Neem dan ESPN Compleet.
NOS Studio Sport Eredivisie gemist? Start met kijken op NPO StartOverzicht Afleveringen Fragmenten 11 min nieuw bekeken NOS Studio Sport Eredivisie Afl. 19 - Gisteren 23:48 55 min Afl. 4 - Zo 29 jan 19:00 59 min Afl. 4 - Za 28 jan 22:30 28 min Afl. 15 - Do 26 jan 23:45 Afl. 14 - Do 26 jan 00:25 27 min Afl. 13 - Wo 25 jan 23:40 23 min Afl. 12 - Di 24 jan 23:39 54 min Afl.
Clubliefde - Sparta Rotterdam | Sparta Rotterdam
Voetbal live kijkenJuich voor je favoriete club uit de Eredivisie, kijk de mooiste wedstrijden uit de La Liga, Serie A, Ligue 1, Premier League en Champions League. Of zit je in een oranje shirt voor de buis voor ons Nederlands elftal? Eredivisie-programma Vrijdag 3 februari Fortuna Sittard - Sparta ESPN Zaterdag 4 februari FC Volendam - AZ FC Emmen - Vitesse FC Utrecht - sc Heerenveen Excelsior - RKC Waalwijk Zondag 5 februari SC Cambuur - Ajax Feyenoord - PSV Go Ahead Eagles - N. E. C. FC Groningen - FC Twente Vrijdag 10 februari Zaterdag 11 februari N. C. - SC Cambuur PSV - FC Groningen FC Emmen - Fortuna Sittard Zondag 12 februari Sparta - Go Ahead Eagles Heerenveen - Feyenoord Vitesse - FC Utrecht FC Twente - FC Volendam Ajax - RKC Waalwijk Kijk naar live Eredivisie voetbal met ESPN Compleet Bij Ziggo heb je standaard ESPN 1 op kanaal 18 en 421 in je pakket.
Beleef de mooiste sportwedstrijden en exclusieve talkshows. Zit jij er klaar voor? En als golf-liefhebber ontvang je Ziggo Sport Golf op kanaal 403. Het hele jaar door kijk je topgolfwedstrijden. Everton - Arsenal Viaplay Brighton - Bournemouth Brentford - Southampton Aston Villa - Leicester Woensdag 8 februari Man United - Leeds West Ham - Chelsea Arsenal - Brentford Southampton - Wolverhampton Fulham - Nottingham Forest Crystal Palace - Brighton Leicester - Tottenham Bournemouth - Newcastle Kijk live naar de Premier League met Viaplay Bij Viaplay geniet je van volop entertainment. Met een unieke combinatie van live sport, Viaplay Originals, internationale films en series en programma's voor kids heb je altijd wat te kiezen.
Fortuna Sittard vs Sparta Rotterdam Live Score and Live Stream
Met dit kanaal zie je een selectie van wedstrijden en programma's. Wil jij alles van je favoriete club volgen? Neem dan ESPN Compleet. Hiermee kijk je op 4 kanalen live topwedstrijden, praatprogramma's en documentaires. La Liga-programma Donderdag 2 februari Real Madrid - Valencia CF Ziggo Sport kanaal 14 Maandag 6 februari Rayo Vallecano - UD Almería Ziggo Sport kanaal 402 Sassuolo - Atalanta Hellas Verona - Lazio Dinsdag 7 februari US Salernitana - Juventus Paris Saint-Germain - Toulouse FC La Liga, Serie A & Ligue 1 kijk je met Ziggo Sport Totaal Ziggo Sport Totaal is alles wat je als sportfan nodig hebt. Kijk live op 6 kanalen naar spannende voetbalduels, racing, tennis, golf, handbal, hockey en meer.
Hiermee kijk je op 4 kanalen live topwedstrijden, praatprogramma's en documentaires. La Liga-programma Donderdag 2 februari Real Madrid - Valencia CF Ziggo Sport kanaal 14 Maandag 6 februari Rayo Vallecano - UD Almería Ziggo Sport kanaal 402 Sassuolo - Atalanta Hellas Verona - Lazio Dinsdag 7 februari US Salernitana - Juventus Paris Saint-Germain - Toulouse FC La Liga, Serie A & Ligue 1 kijk je met Ziggo Sport Totaal Ziggo Sport Totaal is alles wat je als sportfan nodig hebt. Kijk live op 6 kanalen naar spannende voetbalduels, racing, tennis, golf, handbal, hockey en meer. Beleef de mooiste sportwedstrijden en exclusieve talkshows.
FORTUNA SITTARD-Sparta Rotterdam LIVE STREAM Kijken