00 TV5 VM-kval Sverige-Makedonien Handboll damer. Blir Sverige klara? 19. 40 TV4 träningslandskamp fotboll herrar, Norge-Sverige. Andersson testar alternativspelare. #38Klockan 17. 30 idag är det dags att bänka sig framför teven för den som vill se Sarah Sjöström försöka ta sitt första VM-guld på 100 fritt långbana. SVT sänder. #40Dansk dokumentär på TV2 kl. 22. 00 i kväll. "Hur gick det egentligen till när Qatar blev värdland för VM i fotboll 2022? För första gången berättas historien inifrån FIFA:s innersta krets. " Kan även ses på SVT Play. #4118. 00 Sverige-Makedonien, EM-kval damhandboll TV3 18.
VM i Italien 1990 är enligt dom flesta ansedd som en tråkig turnering, med få mål, få skrällar, och fyra på förhand favorittippade lag till semifinal.. #9211. 45 TV4: Stockholm Marathon 2018 14. 45 TV3: Sverige-Färöarna, kval EM damhandboll. (Sverige redan EM-klara. )#9319:30 TV4/Cmore: Sverige-Danmark, VM-genrep fotboll, herrar ( 16 dagar kvar till VM-premiären mot Sydkorea)#94Snart kommer fotbolls-VM att sluka allt intresse, men i väntan på det har vi fler nervkittlare.
Reportern Rickard Ekman och redigeraren Anna Stålberg summerar 2020, ett av de märkligaste idrottsåren. " Även i SVT2 5/1, SVT24 8/1, SVT2 9/1 och SVT2 10/1 samt på SVT Play två månader framåt. #168Sitter och kollar Skridsko-EM länge sen jag såg det på TV. #169Guide Vinterstudion med de stora mästerskapen. Vintersäsongen är igång och Vinterstudion med den! Nedan har du all information för att ha full koll på hela säsongen. #171Det blir en tajt TV-sportsöndag i morgon…#173#172 Ja, nu sätts simultanförmågan på prov…😜#174SVT2 9 mars kl.
Se matchen mot FC Nordsjälland på MFF Play - Malmö FF
Revs fall to Swedish champs Malmo FF, 1-0, in preseason action
Hamrén satsar skånskt - SVT Nyheter
Mona Nessims familj tillhör Stockholms societet med stor våning på Östermalm och lanställe i Saltsjöbaden. Mona och Svens romans är en chock för hennes föräldrar som tycker att en idrottsstjärna inte är fin nog för familjen Nessim. Ett mångsidigt och osminkat porträtt om livet bakom rubrikerna av filmaren Jens Lind. Del 1 av 2: Idolen. #178Abstinens på direktsänd idrott dagtid efter OS? SVT sänder direkt torsdag, lördag och söndag från världscupen i orientering som avgörs i Idres fjällvärld.
Matcher / Lagen - Hammarby Fotboll
#101Tittade på "Bara Sport" och blev rätt imponerad av hur mycket sport lagen mindes, men de tillhör ju en generation som har kopplingarna intakta i skallen… 🤪#103#101 Tyckte mig se Stefan Holm i reklamen. Då kan vi inte bara vänta oss rätt svar på vinnare eller tävling, utan även rätt datum och klockslag 🤓#104Tour de France rullar på TV12. Det blev lite nördigt, så jag har gått ifrån och sparar mig till spurtuppgörelsen. #105Hände mycket sista sju kilometerna på TdF! En jättevurpa, fyra utbrytare som varit loss hämtades in kilometern från mål och en stenhård klungspurt. #106Nordea Masters, Sveriges största golfturnering, kommer i år att spelas på Hills Sports & Golf Club i Mölndal mellan den 16–19 augusti. Torsdag 16 augusti 11. 00–13. 00 och 15. 00–18.
Malmö FF vs FC Dallas, Club Friendlies on Fri, Feb 3 - FotMob
FC Dallas - Everysport.com
00, SVT1. Fredag 17 augusti 11. 00, SVT1. Lördag 18 augusti 13. 00–17. 30, SVT1. Söndag 19 augusti 13. 30, SVT1. #10718. 45 TV12, landskamp för damerna mot Norge i förberedelserna inför VM 2019. #108Kanal 9 kl. 20:00 EL: Sarpsborg-Malmö FF, avspark 21:00. #110 Såg första matchen mellan lagen för 14 dagar sedan. Den slutade 2-2, och det var en riktigt fartfylld tillställning. #113#111 Vi pratar Sydamerika. Vi pratar fotbollskultur. Vi pratar kärlek till fotbollen 🙂#115#110 Matchen uppskjuten på grund av att det gästande lagets spelarbuss har blivit attackerad av hemmalagsanhängare. Förhoppningsvis kan avspark ske 22.
Sex och Jävligt offside: Läger, vänstersida och Southfork
#152Premiär kl. 00 ikväll för "Sommaröppet: Sport", en talkshow om sport i sju avsnitt på SVT1 (kan även ses på SVT Play). Premiärgäster Bengt-Åke Gustafsson, Håkan Södergren och Jonas Bergqvist som minns tillbaka på hockeyns VM i Wien 1987, och Kajsa Bergqvist om hur hon vann höjd i VM 2005 trots en avsliten hälsena året innan. #153#152 Ja VM-guldet i Wien 1987 minns jag väl. Arne Hegerfors och Ankan Parmström kommenterade på Tv, och Lasse Kinch på radion. Den klassiska 2-2 matchen mot Sovjet. #154#152 Och så matchen mellan Tjeckoslovakien och Sovjet och tjeckisk förlust innebar svenskt VM-guld där Krutov plötsligt stod på vår sida när han kvitterade till 1-1.
Kan ses redan nu och sex månader framåt på SVT Play. #80 "Lingonligan" var småkul och verkar en aning bättre än vad jag hade förväntat mig. #84TV5 21 april 17. 30: FA-cupen semifinal Manchester United- Tottenham. (Tror att själva matchen börjar 18. )#85SVT1 kl. 21. 00 ikväll, "Jag vill åka hem". Anna Holmlund med familj och vänners kamp med hennes rehabilitering efter den svåra olyckan. #86#80 Jag har sett ett avsnitt av Lingonligan..
Den coronauppskjutna EM-kvalmatchen i Handboll mellan Sverige och Montenegro. #175Allsvensk premiär, Hammarby-MFF, kanal 5. Avspark 15. #176Några av helgens sportsändningar: 17/4: 15. 55-17. 50, SVT1/SVT Play: Handboll, VM-kval dam, Ukraina-Sverige (Kiev) 18/4: 14:30 TV 5, fotbollsallsvenskan Häcken-Malmö (avspark 15:00)#177Jens Linds program i två delar om Sven Tumba, hans idrottande, hans tid och hans släkt kan ses på SVT Play till april 2022 och är njutbart inte bara för oss oldtimers som var med då. Sven Tumba är en av Sveriges största idrottsmän genom tiderna, landslagsman i ishockey, fotboll och golf.
Hans karisma fick allt från ståplatspubliken till kungahuset att smälta. Allt låg öppet för nationalidolen, men vad gör oreserverade hyllningar med en människa? Gränslösheten skulle följa honom i kärlek, sport och affärer. Med ett unikt arkivmaterial blir filmen en resa över hela 1900-talet där två helt olika släkter strålar samman, med Sven och hans fru Mona i centrum. Familjen Johansson, senare Tumba, har rötter i svältens och depressionens Berlin.
Se matchen mot FC Nordsjälland på MFF Play - Malmö FF
20 och så sänds damallsvenska matchen mellan Rosengård och Djurgården på SVT1 15. 45 söndag. Den travintresserade kan se Derbyt på tolvan eller Com Hem på söndag, och så kan man på sena kvällskvisten se golf från Atlanta på tolvan. Dubbelkolla tiderna för säkerhets skull, så att du inte missar något! #163Söndagsfotboll: TV5 visar toppmötet mellan MFF och Häcken klockan 14. 00, SVT1 sänder samtidigt mötet i damallsvenskan mellan Rosengård och Umeå. Redigerat 2020-09-27, 08:33 av [Göstage]#1647 december 20:00 - 21:00 Kanal 5 "Kosovare Asllani: Världsstjärnan från Vimmerby" 10 december 20:00-21:00 Kanal 5: "Super-Bosse: Djurgårdens guldkalv"#1659/12 17. 45 Kanal 9: kval till allsvenskan i fotboll, Jönköping-Kalmar. #166Junior-VM, Tour de ski och...
Sport i TV och radio
Matchrapport: AIK - FC Dallas 0-0