FCK.DK | Officiel hjemmeside F.C. København | Byens hold
KALENDERE | SOFABOLD
Og minimumindskud er £5, men det er jo ikke så galt igen. Du behøver ikke spille på kampen, men bare have lidt pund på kontoen. Bare husk ikke at spille det hele op, for så er det slut med livestream:) Thomcat Slg, 21. 2012, 18:26 @ HenrikPaaske Mit svar er ikke relevant for lige kampen i dag (med mindre nogen allerede har en stående som de ikke bruger og tvivlsomt lige i dag) Få nu købt en Slingbox (eller lignende produkt) - og få den sat hos en ven / familiemedlem i Danmark (en med godt inet og de kanaler du vil kunne se).
Saa jeg kan heppe iaften:) Min mulighed er Bet365 men ikke saa vildt kvalitet i et lille vindue. Kan forstoerre det men ik det samme. Nogen som evt ku streame til mig??? ku finde ud af betaling:) Mange tak;)---BRONDBY VI VINDER DET LORT! * www. twitch. tv/PaaskeDenmark * *Streamer Fifa 18 og snart FIFA 19. Og meget andet kom og kig og giv mig en follow og tag del:) HenrikPaaske 21. 2012, 16:41 @ HenrikPaaske Live stream FCk - Brondby Og ja kender godt til de ulovlige streams. Lad venligst vaere med at poste dem her.
Naa det vidste hun ikke og ku ik sige hvornaar de ringer. Lorte service. Flovt og jeg er affiliate for dem og reklamerer for dem paa mine spille sider. :(---BRONDBY VI VINDER DET LORT! joabif 21. 2012, 17:10 @ HenrikPaaske Netcafé og Viaplay virkede for mig i Spanien sidste år. Jeg vil derfor gå udfra, at det virker med Viaplay også, hvis du fixer ip'en. 21. 2012, 17:12 @ HenrikPaaske Hmm, jeg skulle også verificeres, men det gik nu meget nemt. Skulle blot indtaste noget fra mit pas.
SydSiden Online (SSO) - Live stream FCkHenrikPaaske 21. 10. 2012, 16:37 Live stream FCk - Brondby (SydSiden Online) Hejsa gutter. God kamp til alle som skal i parken i aften:) Haaber nogen kan hjaelpe mig med hvor jeg kan koebe live stream til kampen. Hvis jeg sidder i England? Har tjekket viaplay det virker ikke. Og vil ikke rode med det ip hallojsa. For har least meget om at det ik rigtigt virker. Nogen som ved om man kan koebe en kvalitets stream igennem en udenlandsk tv kanal eller en service som udgiver kampen? Jeg har soegt og soegt i google. Men finder kun nogle fusker sidder med reklamer og alt muligt underligt:( Haaber paa jeres hjaelp gutter.
Ellers kan du prøve på ny at oprette en konto med anden mail osv. Så burde det kunne lade sig gøre. Har de ikke også en dansk kundeservice? Den sidder vist også i Stoke, så de burde måske kunne hjælpe dig lidt bedre igennem. Det er et forsøg værd:) Håber, du når at få det løst inden kampstart! 21. 2012, 17:13 @ joabif Tak Joabif:) Det er bare dyrt.
Brøndby IFYour browser does not support the video tag. Truppen er ankommet til Portugal, hvor denne vinteropstarts træningslejr foregår. Find relevant info på knappen herunder. LÆS MERE Herrer Galleri: Første træningsdag i Portugal 02. 02. 2023 Herrer Joe Bell: Der venter ti dage med hårdt arbejde 02. 2023 Fans Praktisk information til medrejsende fans i Portugal 02.
Streaming - 2. Division
Følg live sport online - Stream sport på nettet - Viaplay
Skal betal £30 bare for viaplay og saa kommer den ip fixer koster vist ogsaa mindst 100 kroner. Saa over 300 kroner. Min egen skyld hehe. Nu har jeg snakket om den slingboks i flere aar. Maa heller faa den koebt og sat den op hos de gamle i danmark hehe:P---BRONDBY VI VINDER DET LORT! 21. 2012, 17:14 @ Seahawk Tak Seahawk vil jeg proeve nu:) Hvordan er kvaliteten nu? har ik brugt det i flere aar. Jeg mener man ka forstoerre billedet videoen i windows. Og kvalitet er ok ik? ---BRONDBY VI VINDER DET LORT! 21.
Jojo vi snakker en investering på 800-1500 kr (alt efter slingbox model (http://uk. slingbox. com/go/slingbox). Men altså det i forhold til at kunne så de kampe man har lyst til i en absolut ok kvalitet (regner med du forbliver i det britiske fremover) Snak med Mikael @ Polen omkring slingboxes - mener han havde en i årevis. ---KEVIN - Vil du være VENLIG og lade med at vende RØVEN til? Kig dog på BOLDEN MAND! 21. 2012, 20:56 @ Thomcat Mange tak Thomcat:( pisse aergeligt kampen idag 1-0 fc lort. Men vi gjorde det flot. Og fik da gratis stream 3+ hele kampen saa super:) Men ja slingboks it is:P---BRONDBY VI VINDER DET LORT! *Streamer Fifa 18 og snart FIFA 19.
Broendby IF live stream, fixtures on TV - Sporticos
Brøndby i TV - Her kan du se dagens opgør - Vilfort Park
Brondby vs AIK Live Stream & Results 3/02/2023 19:00 Football
Kender dem godt:) Men de er ikke sikre og ka gaa ned. Vil jeg ikke risikere. :)---BRONDBY VI VINDER DET LORT! Seahawk 21. 2012, 17:05 @ HenrikPaaske Hej Henrik, Med mindre andre kommer med de vises sten, så må du vist nøjes med Bet365. Jeg sidder i Cardiff, og jeg har set det meste af denne sæson på Bet365. Det er desværre nok det, vi må nøjes med. Jeg er ked af, at jeg ikke kan bidrage med gode råd. Men hvis der er nogle derude, der sidder og gemmer på dem, så send dem venligst mod de britiske øer.
Vi er nogle stykker, der prøver at følge drengene på afstand. VESTEGNEN! 21. 2012, 17:08 @ Seahawk Mange tak SeaHawk;) Ja desvaerre har jeg fundet ud af ka ik bruge min Bet365 konto. Helt til grin. Efter jeg flyttede til England lukke jeg den danske konto. Ogsaa efter ny spil lov. Ville gerne have konto i pund. Nu skal min konto verfificeres og tjekkes paa kryds og tvaers. Paa grund af jeg klagede til dem da jeg havde den danske konto. Har lige vaeret paa live chat. For de har aldrig ringet mig op sidst de lovede.
2012, 17:18 @ HenrikPaaske Det virkede hehe. Kontoen er aktiv og jeg er logget ind. Er bare bange for de lukker den ved kampstart. Ville vaere bittert eller efter jeg har sat penge ind. Man skal indsaette penge ind for at se live stream ikke? og saette et vaedemaal paa kampen eller? ---BRONDBY VI VINDER DET LORT! numsen 21. 2012, 17:57 @ HenrikPaaske Har du prøvet http://www. direktefodbold. dk/ 21. 2012, 18:01 @ HenrikPaaske Jo, du skal have penge på kontoen.
Brøndby IF (@BrondbyIF) / Twitter